Hari iNi DaN Aku....

huwaaaa...arini penat tol rasa...lunch td bukan men lahap gi mamam..even juz nasi lemak ayam goweng jekk..tu pun sib bek adikku beli..kalu x woti canai bekfes td je lah smp ptg..uhukk...
rasa cam nak bermlm je kat sekolah td...haha..wupenye kak ida pun sama de perasaan tuhhh...akan ttp.......ne boleyy..sbb bAbY kesygn ku!!!so jwbnya usung bwk blk le segala fail keje ni huh...
time hapdet blog nihh aku dah pon di umah..SeDaNG mesin kain + defrost daging tuk dinner + bf faries .. dats y leh blogging (^_^) adikku lak kat luar tgh cuci kete...

ermmm..tgk tu tahap kebizian ku td...



lagiiii.....




ooo adikku tgh cuci kete kat luar tuuuu...ni ha dia..rajin kannn...macihhhh...



haaa!!faries nmpk cam tgh kusyuk dpn tv...




lagii....



taw cte pe dia tgk? diGiMoN!!layanzzz...mama leh lariiiiiii......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sambung kit...
skang ni aku tgh pulun siapkan fail keje ku... pasni de gbr sorotan kes...tp nak btaw kit kat sini...sbnrnya aku dah ngantuk tahap gaban dah ni...keje lom siap..dats y aku jengok blog ni jap..dgn harapan leh kurangkan tahap kemengantukan diriku ini...

ermm...kisah td tu..faries kan nmpk cam khusyuk dpn tv kan??huh..xde maknanye...5 minit je pun..pas tu..dgrlah suara lunak anak mama memanggil2 mamanya.. so mamanya pun gi mendptkan kesygnnya...

tpkan..sib bek sempat gak aku masak harini...dgn pantas aku wat sup daging + ayam goreng bbq + telur dadar kicap...simple je pon..but at least siap gak..gambar lakk??alahai..lupe and xsempat lak nak amik td...

ni gbr keadaan aku tgh wat keje dan menyepahkan ruang tamu atas..faries lakk mana ekkk? faries aku dah tdokan sblh papa dia?



satu gi...

No comments:

Post a Comment